Шановні студенти групи 3-АФ!
Ви розпочинаєте вивчати цікаву, корисну та вкрай необхідну для професійного становлення навчальну дисципліну
"Спортивна реабілітація".
"Спортивна реабілітація".
Мета навчальної дисципліни - підготовка фахівців відповідно до державних
стандартів, знання про
загальні основи фізичної реабілітації, ознаки захворювань різних органів та
систем, клініко-фізіологічне обґрунтування застосування засобів фізичної
реабілітації, засоби, форми, рухові режими ЛФК,
особливості застосування фізіотерапії, озокерито-, бальнеотерапії,
кліматотерапії, механо-, працетерапії з лікувальною та профілактичною метою.
Завдання навчальної дисципліни:
- отримати фундаментальні теоретичні знання, набути практичних навичок володіння методиками відновлення та збереження здоров’я хворих та інвалідів:
- набути професійних знань щодо роботи з різними нозологічними та віковими групами, володіння новітніми реабілітаційними технологіями:
- вміння інтерпретувати закономірності впливу засобів фізичної реабілітації на організм людини для формування науково-практичних уявлень про збереження й зміцнення здоров’я хворих, інвалідів, та осіб, що займаються фізичною культурою й спортом;
–вміння розробити програму фізичної реабілітації та методики застосування фізичних вправ і психологічних методів добору засобів і форм відновного лікування з метою функціонального відновлення психофізичної дієздатності хворих та інвалідів.
Способи подання виконаних завдань
та норми оцінювання для студентів, що навчаються за індивідуальною формою:
Заповнення новими діфініціями
глосарію (5 балів) – у зошиті або на електронну пошту.
Розробка презентації (10 балів) –
надсилати на електронну адресу або особисто в ауд.214
Коротка відповідь на спеціальне
запитання блогу у коментарях - 3 бали.
Заповнення таблиць, малюнків,
схем, діаграм (5 балів) - у зошиті або на електронну пошту.
Підбір відео (5 балів) -
надсилати на електронну адресу або особисто в ауд.214
Виконання контрольної роботи (10
балів) – дистанційники на електронну
пошту, індивідуальники – особисто
викладачу ауд.214
Комментариев нет:
Отправить комментарий